Bebegımın 8 aylıkken alerjısı cıktı sut ve sut urunlerıne suan 15 aylık 8 aylıkdan bu zmana kadar alerjık maması kulandık ama oglum bı anda mamadan tıskındı hıc bı sekılde mamayı ıcmıyor. Aksamları 9 da uyur genelde ama ne kadar yatmadan önce bıseyler yedırsemde halıyle 1 gıbı uyanıp cok aglıyor kalkıp bıseyler yedırmeyı denedım ama asla yemedı cunku uykulu oluyor. Mamayı tekrar vermeye calıstım uyku sersemı alır belkı dıye asla almıyor. Saat 1 de kalkıp 6 ya kadar 10 dakıkada bır uyanıyor. Bu durum hem onun hem benım uykumu perısan ettı. Bu durum ne zman gecer ? Yada bı danısmanla gorusmem gereken bı durum varmıdır?
Sizlere sormak ıstedım. Lutfen mama bıraktıran yada mamadan tıskınmıs bebeklerın annesı yazabılırmı yardıma gercekten ıhtıyacım var 😞🙏🏻