9793selaam Çok fazla ödeminiz kilo almanız oldu mu ? Hangi markayı önerirsiniz? Rahat bı yöntem mi sizce?
bekt55_ 9793selaam ben Yasmin kullaniyorum memnunum kilo ödem yapmadı sadece hafif lekelenme kanama vardı o da bitti
Aysunnkaya 9793selaam yasmin kullanıyorum hemen hemen hepsi ödem yapıyor ve isteksizlik yapıyor bilgin olsun
NariNariKiminYari 9793selaam ben yasmin kullanıyorum ödem,kilo,isteksizlik vs yaşamıyorum. Tek sıkıntısı ben ilaç kullanmaktan nefret ediyorum sürekli aynı saatte içmek zorluyor beni
9793selaam bekt55_ bende ilk evlendigim zaman kullanmıştım bı skinti olmadiydi da kendimiz korunuyoruz sıkıldım artık denemek istiyorum tekrar da ondan sordum canım .ben yazz kullanmıştım
9793selaam Aysunnkaya ödem yapıyor ama çok yapmıyor diye duydum ben en az haplar yapıyormuş iğne çok yapıyormuş