betty10 Bebeğim reflü imiş . Ondan beslenme sonra kusuyormuş günde 3 kere 1 ml tok karnına verdi doktorumuz . Kullanan bar mı ? Kabız yapar mı
mavileyl Benim bebeğimde 23 günlük. Emzirme sonrası 1 mil ver dedi. 4 saatte bir verebilirsin dedi. Bi zararı var mıdır acaba öğrenebildiniz mi?
agaya Benim bebeğiminde kakası ve gazı kotü koktu bugün ilk defa bu neden oluyor bu şuruptan dolayı mı yoksa ben üşütüm ondan olabilir mi