Merhaba herkese. Bebeğim 17 aylık ve doğduğundan beri sadece benimle uyuyor buda beni özellikle gündüz uykusunda çokça zorluyor. Başkası uyutmaya çalıştığında çok ağlıyor. Onun dışında birde elimi tutmadan asla uyumuyor 2,3 ay önce başladı bu alışkanlığı. Beşiğide çok basık olduğu için belim çok ağrıyor bazen uyuması 1 saat sürüyor, geceleri elini bir an bırakırsam hemen ağlıyor kolum uyuşuyor yeterki uykusu bölünmesin diye. (Oyuncak denedim, ninni söylemeyi, konuşmayı, sırtını sıvazlamayı denedim hiçbiri işe yaramadı) Bu alışkanlığını nasıl değiştirebilirim acaba yaşayan varmı daha önce?