yagmurkokusu_ aşkım doktor iyi aslında ama bende bir anormallik var😅 biliyorsun ben kalınlaşmadan operasyon geçirdim tekrarlamasın diye hormonlu spiral taktı ilk ay enfeksiyon oldu 1. Ay kontrolünde dedim böyle böyle enfeksiyon dedi antibiyotik fitil verdi geçti geçmezse gel çıkaralım dedi ee dedim o zaman da kalınlaşma olursa tekrar dedim yok dedi hap kullanırsın çıkarırsak dedi bende o hapı günü gününe saati saatine kullanamam biliyorum gripten ölürken bile hap içmeyi unutuyorum😅 şimdi de 2 kez normal adet dönemi geçirdiysem 3. Ay enfeksiyon mantar falan oluyor 10 günü buluyor daha dün bitti 8 gün sürdü bu sefer de 😅 çıkaracak diye de gidemiyorum evde antibiyotik varsa atıyorum 1 tane kesiliyor hemen 😅