KiZlar 2 gundur bebeğime bi sey oldu. Sanki gazi mi var anlamış değilim. Cani acir gibi gozu kapalı ağlıyor. Menenjit aşısı oldu dün ondan beri boyle 2 gecedir. Aşı huzursuzluğu mu atak mi diş mi bilemedim. Dr henuz diş yok diyor. Yani ağrı kesici bile fayda etmiyor acaba yedirdiklerim mi tıkıyor bebegi dun irmikli bugun pirinc unlu meyveli muhallebi yaptim onlarin dA ETKİSİ olabilir mi canım çok sıkkın lütfen bir fikir verin