onlyy İSG raporda ne yazıyor. . Bnde USG cekinmistim . Bı sızlama olmuştu süt indi herlde dedim . Bı damla çıksa rahatlarım dedim kan geldi . Tetikleyen şey d.kontrol hapiydi . . Bn emzirmeyi bırakalı 2 sene oldu . Süt uretimi var dedi mesela. Ama bnde hiç kesilmemisti. Ama akma filan olmuyordu sikintida cikarmiyodu . Süt kanalları genişlemiş dedi . İki de kist var iyi huylu takipdeyim 6ayda bir. . Eğer bişe olsa derdi sana’da .