atlasefebey irem066 biz aldık 5. Ayda arabamızı da aldık herhangi bir sıkıntı yaşamadık çok da memnun kaldık
merveipkknn TubaSare bir eksi yönünü gordunuz mu surecinizi kisaca anlatirmisiniz bizde kimse yaklasmiyo ben olabilir diye bakiyorum aslinda
TubaSare merveipkknn hiç bi olumsuzluk yaşamadık biz araba için girmiştik sabit ve kuralı sistem sundular sabit olana yazıldık alıcamız tarih belliydi tarih gelince arabayı bulduk parayı satıcının hesabına attılar
merveipkknn bdkuzu benim baktigim sistem kurali degildi ya tek basina aldigin bi kampanyasi var oda boyle yillarca mi bekletiyo
asennaa TubaSare biz de öyle sıkıntısız hallettik, 5 aydır da oranın vesilesiyle aldığımız arabayı kullanıyoruz
TubaSare Yazmelegi_ alacağımız para için belli bir ekstra katılım bedeli denilen ücret aldılar onun dışında ek bi artma vs olmadı taksitleri ödedik o şekilde