Merhabalar, bebeğime Ocean demir ilacına başladık. Kullandığımızdan beri kakasını 2 günde bir yapıyor ve koyu renkli aynı zamanda kötü kokulu. Araştırdığıma göre demir ilacı bunlara sebep olabiliyormuş o yüzden endişelenmedim ama bugün de kakasında bir iki damla kan gördüm. Daha önce alerji sebebiyle zaten uzun zamandır süt ürünleri yumurta ve kuruyemiş tüketmiyorum. Demir ilacından olmuş olabilir mi? Bu durumu yaşayanınız var mı ? Bir de karın ağrısı yapıyor sanki bebeğimde huzursuz ediyor. Denemek için bir iki gün vermedim o zaman normaldi.