Doğumdan sonra öyle sıkı takip ediyorlar ki girmediği test, alınmadığı kan, koyulmadığı tanı kalmıyor. Mr da çekilmiştir bi sıkıntı olsaydı beyin cerrahisi hakkında bilgilendirme yaparlardı. Dışarıdan da belli olmadığını söylemişsiniz bu da iyi bir şey kesinlikle. Zaten bu hastalık belde olduğu için genelde alt tarafta sorunlar oluyor. Sol ayağı için bir şey demek istemiyorum. Büyük ihtimal yaşamına böyle devam edecektir.
Kızımı bu hastalıktan kaybetmedim. O kadar kendini hal ve hareketleriyle iyi ifade edebiliyordu ki zekasında bir sorunu yoktu. En ağır ve en uzun süreçlerden geçmiş defalarca ameliyatlara girip çıkmış bir bebek olsada, zihni / beyin gelişimi etkilenmedi. Fiziken sorun oluyor ama zihnen olmuyor. Eğer diyelim ki olursa da en fazla su toplar bunda da şant takılır yine yaşamına kaldığı yerden devam eder. 🌸