Pdanne12 Kızım doğduğunda epey saçları vardı. Son aylarda saçları çok dökülmeye başladı seyreldi baya. Normal mi bu aylarda? Şampuan olarak Ecowell kullanıyoruz. Acaba şampuan kaynaklı mı?