3,5 aylık kızım var emziriyorum mama destekli değil . Diyetisyen ile başladım 3.cu gun ve çok güzel gidiyor ilk 2 gün sanki sütüm azalıyor gibi hissettim ama bu gün fark ettim vücut alıştı sütüm daha iyi . Diyetten önce rengi çok şeffaftı şimdi rengi bile daha koyu olmuş yağ olarak arttı çok şükür . Azalır diye korkuyordum umarım uzun süreli olur vermem gereken 15 kg var . Spor yapmiyorum 2 ay sonra başlayacağım ona . Bu gün 4 dilim pizza bile yedim aslında doyarak zayıflamak daha iyi . Diyette olanlar sizin nasıl gidiyor
Püf nokta bol yeşillik tere maydanoz roka vs süt için su
Rezene çayı yumurta et stres kesinlikle
Beyaz ekmek yerine tam buğday ve ekmeği azaltmak yavaş yavaş bir anda değil . Diyetten önce hep süt olsun diye çikolata tatlı yerdim yanlısı orda yaptım 3 gün oldu canım istemiyor hurma yiyorum süt içinde iyi oluyor .