Bennededimki Şırınga ve fizyolıjık su ile yan yatırarak yapmak kulakta sorun yaratıyor Muş dik mi yapmak temzılemek lazım burnu ? Küçükken geçerli sanırım doktorun böyle tarif etmıstı. (5cc den az yaptım) 2 tarafa da defalarca. Çokta açıldı diyemem) :) 13 ay.
askbebegimmbenim Bennededimki yeni doğduğu dönemlerde yan yatirip yapıyorduk 2.bucuk CC her burun için sonra burun çekme aparatiyla çekeceksin kalan sümükleri Büyüdükçe şuan dik olsrak yapıyoruz öne doğru eğip 5 CC olarak sonra apartla çekiyoruz temiz oluyor. Sizin ki kac aylık
askbebegimmbenim Bennededimki mesela ben kucağıma alıyorum biraz öne doğru tutuyorum eşimde fizyolojik serumu sıkıyor hemen sırtına pat pat yapıyorum bazen çıkıyor bazen az çıkıyor yutuyor. Ama kulak enfeksiyonu yapıyor diye eşimde okumuş biyerde ona kalsa hiç yapmayalım diyo ama burnu tikaliyken hiç uyuyamaz. Cok şükür dogudugu ilk günden beri yapıyoruz.
ikrasmommyy Benimki asla oturarak bırakmıyor ondan hala yan yatırarak yapıyorum bir buruna veriyorken öbüründen çıkıyorsa doğru yapıyorsunuz ama çıkmıyorsa yanlış yapıyorsunuz demektir