bisusbe_ Myneymis ben almadım hediye geldi kullandım altıncı ayda günde bir kaç dakika çok çok pişmanım saticam
Myrtle Myneymis hediye geldi 6 ayliktan beri kullaniyorum. Kizim da severek sürüyor. 9 aylik artik bindirmeyeye calisiyorum. Parmak ucu basiyor. Tirmanmak emeklemek vs istemiyor yurutec kolayina geliyor olabilir.
bisusbe_ Myneymis beş aylıkken elinden tutunca sıralardı koltuk kenarında ayakta dururdu şimdi sürekli parmak ucunda ve adım atmayı unuttu çocuğum
51727846 Ben kızımı yürüteçte büyüttüm diyebilirim şuanda 4 buçuk yaşında ve 1 yaşında yürümeye başladı şuanda 4 aylık bi kızım daha var ondada kullanmayı düşünüyorum
morsevenanne9 Myneymis kullanmayın ben kızıma kullandım keske kullanmayalım diyorum yamuk basiyor bakalım doktora göstericez belki normaldir ben evham yapiyorumdur 3 ay oluyor daha yürümeye baslayali ama bilmiyorum bakalım
denizalismom Myneymis almadım kullanmayı düşünmüyordum ama oğlum sürekli destekli yürümek istiyordu. Bel fıtığım var komşumdan aldım 9 aylıkken koymaya başladım . Günde 20 dk falan bırakıyorum.
kupakizi_ Ben de kullanıyorum. Emeklemeden önce çok rahat duruyordu içinde. Şuan emeklediği için ona binmek istemiyor. En fazla 15 dk koyuyorum ben.
arenannesi01 Myneymis ben almadım ama öyle bildiğimiz yürüyecek değil bebek itiyor ya onlardan zaten bebeğimde yürüdü 14 aylık yürüyor çok şükür 🙏🏻
sedadvc Myneymis Ben kullanmayı düşünüyorum. 7-8 aylık filan olunca. Bence daha küçükken koyunca sıkıntı oluyor gibi. Acele etmemek lazım.
denizalismom Myneymis bence bişey olmaz . Ama 7 8 Aydan sonra koyun. Ben yürüme arkadaşı aldım ama hiç kullanmadı. Sadece üstündeki oyuncaklarla oynuyor.
denizalismom Myneymis bence bişey olmaz . Ama 7 8 Aydan sonra koyun. Ben yürüme arkadaşı aldım ama hiç kullanmadı. Sadece üstündeki oyuncaklarla oynuyor.