Bilenler bilir aylardır hastanede yatıyoruz bugun kötüleşti yavrum bilinci gitti nöbet geçirdi direncliydi ilaçlarla bile durmuyordu nöbeti acilen ameliyata alınıp entube edildi saturasyonu 70 lere düştü cunku suan yoğun bakıma alındı bekliyorum yavrumu görüp evime gidicem dua edin güçlü oğlum için çok agladim