Hanifeceylan96 7 aylık bir bebeğim var sarılmayı sevmiyor, kimseye sarılmaz. İttirir, kucağımda uyutmak istiyorum sımsıkı sarayım istiyorum hemen ittiriyor sizin bebekler nasıl
SiprayiL Hanifeceylan96 uykusu varsa uykudan uyandiysa bide emeceği zaman sarilabilirim sadece bizimki de çok sevmez yakın teması 😂
hndathn Hanifeceylan96 mizacı öyledir. Benım oğlum ergenliğe kadar mıç mıç yasamayı çok severdı öyle böyle degıl esım severken öyle bır sarılırdı kı bana Afakan basardı oğlumun gıkı çıkmazdı kızımda oğlumun tam aksine temastan hoşlanmaz ancak kendı ızın verırse agucuk gugucuk hareketlerden hoşlanmaz. 2.5 sene koala gıbı yasadık 4 yasında oldu şöyle ıcıme soka soka doya doya sevemedım hemen kaçar
mero_81 Hanifeceylan96 benim kızımda öyle bir iki defa arabada kucağımda uyuyakalmıştı nekadar mutlu olmuştum anneyim ya ben demiştim😂 çok hiperaktif çok meraklı asla yüzü bize dönük kucakta gezmez hep yüzü karşıya bakacak sekilde durur etrafta olam biteni kaçırmiyim diye kafasını asla yaslamaz koymaz hep diktir yani bende bu konudan muzdaribim😂😂 birde emmedi kızım hiç prematüre doğdu anne göğsü ney bilmiyor ondan mı bağ oluşmadı bilmiyorum tabi
UrbanMom Hanifeceylan96 aynı sorun bizde de var. Emdiği zamanlar o bahane ile sarılırdım yenidoganken bile istemezdi. 3 aydan sonra emmedi hepten bıraktı sarılmayı. Yabancı biri görecek ki anca öyle sarılıyor. Yenidoganken uyurken bazen kucagima alır sarılırdım geçenlerde bir daha deneyim dedim 19 aylık olduğu için ters tepti sinirle uyandı bağırmaya başladı tövbe ettim 😂
Hanifeceylan96 SiprayiL bebek videoları izliyorum annesinin koynuna yatmış sarılmış. Acayip özeniyorum 😃 yalnız değilmişim
Hanifeceylan96 mero_81 benimki emiyor ama dediğiniz her şey aynı hiç durmaz etrafa bakacak izleyecek 😃
Hanifeceylan96 hndathn bende sıkmak istiyorum, hemen ıııhh yapıp ittiriyor 🥹 bebekler sevilmek içindir 😂😂 büyüyünce zaten sevdirmeyecek
UrbanMom Hanifeceylan96 poposunda kurt var 😂 her gören bana Allah yardımcın olsun diyor. Bi ara eve misafir çagiramadim oğlum hiç durmuyor diye bugün ayıp olmasın diye çağırdım yine beni rezil etti yine sabır dileyerek gidiyorlardı. Uykusu inanılmaz kötü elinden gelse uyumadan hayata devam edecek