Evet oğlum 17 aylık durum sürekli bu. Hatta dişleri çıktı çene dişleri dahi çıktı parmağını kıtırt diye ısırdı bugün aldım elini baktım izi dahi çıkmış dişlerinin birde gülüyor. Nasıl canları acımıyor ben anlamıyorum. Oyuncaklarla oynarken hepsini ağzına sokuyor hepsini.. tüm eğitim kitaplarını fare gibi kemirip yedi, kitapların kapakları yarım. Bıktım gerçekten.. elinden aldığımda elini düzelttiğimde ağla krizine giriyor… 😩