theyikik Kızlar selam , bal 1 yaşına kadar yasak biliyorsunuz ama 1 yaşını doldurunca da hemen verilebilir mi ki acaba? Sizler yaşından ne kadar sonra verdiniz balı?
-Ozge- theyikik 1 yaşı tam dolmamıştı ek gidayada 5 aylıkken başladığı için ben erken verdim ama tabiki kaşık dolusu değil ilk ıhlamuruna katarak verdim sorun olmadı (doğrumu yaptım bilmiyorum)
theyikik aysebb bağışıklığa destek olduğu için vermek istiyorum ama bir kaç ay daha mı beklesem diyorum bilemedm
-Ozge- theyikik benimki şuan 3 yaşında ve balı sevmiyor hasta olduğu zaman veriyorum günlük beslenmesinde bal yok maalesef yemiyor çünkü
SiprayiL theyikik ilk defa tattigi için çok yüklenmek istemiyorum o yüzden vermedim bjr daha çok da acelesi yok bence
hndathn theyikik 13 aylıktı. Eşimin evde olduğu bir gün sadece çay kaşığının ucuyla verdim zıra bal alerjisı anafılaktık şoka sokabiliyor hastaneye gıtmemız gerek falan dıye eşimın evde olduğu günü tercih ettım. Balı verdikten sonra da 1 saat durumunu gozlemledık ertesı gün bıraz daha arttırdım ertesı gün bıraz daha derken alerjisi olmadığına kanaat getırdıkten sonra ara ara muhallebılerıne pankek krep gıbı şeylerine eklemeye başladım