Nazendece bizim arabamız 3 buçuk yaşında ki oğlumu rahatça taşıyor. Daha 1-1 buçuk sene kadar da kullanılır binmek isterse. Benim için en önemli şey sağlam olmasıydı bu araba da taş gibi çıktı gerçekten. Sürüşü vs çok rahat,içi çocuk uyuduğun da falan rahat edebileceği kadar geniş, katlanınca da gayet kibar . Ben memnunum,alalı 2 yıl olacak hiçbir sıkıntı yaşamadık.