ilknurerogluzun Kızlar persembe rota aşısı 2. Dozu olduk ishal filan yapmadi ama dün gece ve bugun ıkınıyo gazı var gibi kakasıda normal yaptı ama uyurken acaba karın ağrısı yapar mı ki başına gelen var mı acaba ?
mommother38 Karın ağrısı yapıyor geçer 2 3 içinde aşılardan nefret ediyorum çocuğumun huyu suyu değişiyor her aşı sonrası bir yerine birşeyler oluyo
ilknurerogluzun mommother38 of bende vallahi ya aşı ayi gelince stres oluyorum sürekli ağlayarak kalkıyor
cakirays Rota aşısi şuan ne kadar acaba ve kaçıncı aylarda yaptırdınız ben de yaptırmayı düşünüyorum da 2 aylık bebeğim 3 ve 5 Aylarda diye biliyorum ben
ilknurerogluzun eloege kendi kendine gecti bide aptamil bizi ishal yapmisti o ara aptamile gecmistik ondan kaynaklida sikıntı yasadik