prenseskus İkinci sezeryan oldum ama İlk doğumumda hiç çatlağım olmadi aynı kremleri losyonlar kullandim.ama neden bu kadar bunda catladim bilmedim Şuan hâlen mor renginde geçer mi ne yapsam çok canım skldi ya
bendenbirtanedahayok prenseskus kilo alımıyla alakalı bence 3 ayda 10 kilo almıştım bende hemen çatladım ve maalesef geçmedi 7 aydır hala mor😢
minigimbenimm Çatlaklar öyle duruyor ama rengi mordan beyaza dönüyor zamanla. Bende baya bi çatladım maalesef🥹