Sumide biZim doğdugundan beri hep bi sindirim problemi oldu ya aşırı fazla yapıyo günde 7 8 kaka ya da hiç yapmıyo bir hafta on gün hala ortası yoktur.. ilk iki ay günde cok fazla yapardı sonra bi anda iki güne düştü sonra 5 güne sonra ben uyarmadan yapmamay basladı kabız oldu.5 aylıkken bi gün dışarda yemege cıktık tavuk suyu çorba içtim sonra et türlüsü yedim cacıkla birlikte üzerinede iki üç tane çilek yedim bütün alerjen gıdaları yükledim cocuga o günün sabahında kanlı kaka yaptı işte hemen doktora gittik vs.aradan bi hafta gecti hangisi sebeb oldu anlamak için et sote yaptm o gün yine kan oldu . O güne kadar cok tüketiridim ama hiç kan görmemiştim bi andan nasık oluyo böle bende anlamıyorum.tavuk yedim bi kac gün önce hiç bişe olmadı sadece cok huzursuzdu o da tavuktan mı baska biseyden mi anlayamadım🤔