Mryyyy123_ öncelikle geçmiş olsun. Verdiğiniz bilgiler çok değerli. Benim bebeğim 3 aylık. Yeşil kaka, sonrasında mukus, emerken kendini çekme, karın gurultusu hemen her emzirmede gürültülü kaka, en son kilo alımının çok düşmesiyle doktorun kapısını çaldım. Uyku ve huzursuzluk problemleri henüz yaşamamıştık ama ucundan döndük sanırım. P. Tesiden beri süt ve süt ürünleri diyetindetim. Her gün yoğun olarak tükettiğim için ilk önce bunları kestim. Kakası sarıya dönmekle beraber bugün yine 2 kere mukuslu yeşil kaka yaptı. Merak ettiğim ilk zamanlar böyle olması normal mi, yoksa hiç gelmemeli mi. Siz ne tecrübelediniz?