hepyerdeyizz Şöyle de bir sıkıntı var ama, mesela 13 almaya kalksam birkaç yıl sonra güncellemeleri desteklemediği için tekrar telefon almak zorunda kalıcam. Ne kadar üst model alabilirsem o kadar iyi olur bu konuda. Ben bir kere alıp uzun yıllar kullananlardanım