Merhaba hanımlar
Büyük oğlum hasta oldu şimdi kustu ateşi var bir de bebeğim var 46 günlük aynı odada yatıyoruz küçüğünü götür diğer odaya diyorum eşim zaten aynı evdeler illaki kapacak diyor ne yapıcam bilmiyorum acaba viral bir hastalık mı doktora götürelim diyorum bir kere kustu doktora mı gidilir diyor kuzeni de hasta aynı şekilde bulaştıysa viral demek ki titriyor 38.6 ateşi ki benim çocuğum 39 ları gördüğünde bile titremedi off erkekler ne kadar rahat ya yarına kadar takip edicem olmazsa sabah gideriz keşke çocuklar hiç hasta olmasa kolum kanadım kırıldı