Ocağın başında influenza olmuştum. Bir hafta sonra oğluma bulaştı. Erken teşhis ile influenza ilacını kullanınca belirtiler azalmıştı hemen. Benim kusma vardı oglumun ishal. Öksürük uzun süre devam etti. Yaklaşık iki haftadır öksürük yoktu. Ama bu hafta tekrar başladı. İlk belirti kalça ve bacak ağrısı. Sonra göğsüm dolmaya başladı tıkandı hiriltk var ve çıkmıyor. Oksururken çok zorlanıyorum başıma sancilar giriyor. Çıkmıyor gogsumden yukarı o öksürük. Bu ne dir böyle bir şey yaşayan varmı. Geçmiyor da ağrılar da