Diş belirtileri başladıktan sonra 2 ay bu şekilde devam edebilir dedi doktorumuz kızımın damakları çok fazla kabardı ve 1 aydır bu şekilde hala çıkmadı ateş dışında tüm belirtileri gösterdi jel falan kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum çünkü içerik açısından pek güvenilir ürünler değilmiş doktorumuz önermedi onun yerine bi diş kaşıyıcısı al ağız mendilini çok az dolapta bekletip soğut ağzına soksun soğuk çok rahatlatıyor. Her bebekte farklılık gösterir inşallah hemencik çıkar miniğin dişleri jel kullanımını mutlaka doktoruna danış canım