asilegealkis bende kabızlık olmamasına rağmen iç ve dış hemoroid var dişardakiler ağrısız içerdekiler dışkılama anında dişarı çıkıyor ve çok can yakıyor tuvalet sonunda krem veya vazalin ile içeri itiyorum onları ve saatlerce ağrı çekiyorum, bana birüsürü krem önerdiler hiç biri iyi gelmedi karışım kremler , aktar kremleri, eczane kremleri ne varsa hepsini kullandım iyileşme yapmıyor sadece hemoroidleri içeri itmemi kolaylaştırıyor en son bi hap önerdiler onuda kullanıyorum ismi Daflon oda işe yaramıyor en son gittiğim doktor ameliyat olman lazım sen ilaçla tedavi olamazsın dedi ama bebeğim var yalnız bakıyorum eşim çalışıyor o yüzden gidemem ameliyata 😔