Kızlar bebeğim 10günlük olcak ve yoğun uykucu sarılık var sık beslemeye calısyorz 2 saattr bir.
Gündüzleri meme veriyorum ama geceleri uyku arasında biberon veriyorum bazen gündüz uyanmadığındada öyle olyor. Yoksa perişan olyor uyandırym derken.
Şuan ni mo diye bir marka süt sağma makinasının icinden cıkanı kullanıyorum. Plastik yani cok kaliteli birşey değil gibi 1800 e aldm makinayı ıcınden cıktı gene uygunda değil ama emin olamadım.
(Red konusunda bebeğim ilk başta nasılsa hala öyle memeyi geç alyor biberon öncesi sonrası değişm yok sadece dahw kaliteli cwm bi biberon alsam diyorm)