Mlk16 kabızlıktan mı yoksa lavmandan mı kanama oldu bilemedim. Dulcosoft kullanmanızı öneririm. Duphalac gibi değil kesinlikle,Duphalac karın ağrıdı yapıp acil tuvalet ihtiyacı falan yaratıyordu. Dulcosoft sadece kaka kıvamını yumuşatıyor herhangi bir karın ağrısı vs olmuyor,olsaydı oğlum söylerdi 3 buçuk yaşında derdini tam anlamıyla anlatıyor çünkü. Bizde tuvalet eğitimi için kullandık çünkü kaka tutuyordu memnun kaldık. Sever ise ev yapımı kayısı suyu verebilirsiniz o da kabızlığa iyi geliyor baya. Birde günde 1-2 bardak sade kefir verebilirsiniz. Son olarak tuvaletten korkuyor ise eğitime başlamanızı tavsiye etmem. Benim oğlum 3. Denemesinde alıştı,bu son denememizi kendisi istedi. Anne bebek çişi(lazımlık) ne zaman alacaksın diye sorup duruyordu. Yine ilk başlar da korktu ama ilk 2 deneme kadar değil. O ilk başlardaki denemeler de kendimi boşuna yıpratmışım gerçekten herşeyin bir vakti zamanı varmış. Çocuğun bedenen hazır olmasından ziyade psikolojik olarak hazır olması çok daha önemliymiş bu süreçte. Geç kaldık vs diye de düşünmeyin,benimki tam 3 buçuk yaşında bıraktı bezi. Bende geç kaldık falan diye kendimi yedim bitirdim ama boşunaymış. Maşallah çözdük bitti gitti.