hasibe04 Hanımlar beslenme seti alıcam oğlum için hangi markayı kullanıyorsunuz memnun kaldığınız ürün varsa paylaşır mısınız
demetdenizc hasibe04 en iyisi normsl tabak kasık diğerleri en iyi marka olsa da koku yapıyor çocuklara eziyet bence blw yapmak için bir tane yapışkanlı bölmeli tabak alsanız yeter naçizane tavsiyem