asilburcu bebeğim doğdu akiam yıkama dediler korkudan akiamları yıkıyamıyordum sonra burda arkadaşlarla sohbet konusu açtım herkes akşam yıkıyomuş bebeğini 😂 sonra bende yıkadım akşamları kırkı çıkana kadar insnaın içine kurtu düşürüyolar malesef herşey söylüyolar hangi birine uyalım 😅😅 çöp konusunda sadece yemek artığıyla kirli bezi aynı poşete koymayı tercih etmiyorum görüntü bile hoş olmaz hurafeyle alakası yok yani 😂