Ecem__ asilburcu heralde yani bide ust pkattpausak sogukta bebegi birakip nasil atcaz en guzeli balkonda ayri cop yapip musait zamanda atmak 😉
hicbiryeristan asilburcu ya aslında kakalı bezlerde dışarıya koku veriyor gibi. Ama pratik açıkçası. Şimdi kokulu poşet aldım içi için, daha iyi oldu. Ben normal çöpe atmadım hiç bezleri. Karışsın istemedim yiyecek çöpü ne de olsa.
asilburcu amazontuba hem diyor ki bez yoktu yıkıyorduk hem de hepsini 40 gün sonra gömdüm 😒aynen bu nakil da kaldım 😄
asilburcu lolitam bidaha duymak istemiyorum diyorum ya ertesi gün yine söylüyor sence ne yapmalı 😂😂bu saçma konuları
asilburcu Bebegimm1 bide diyorum ki aynı bu yazılanlar gibi siz nerden biliyorsunuz demesi yok mu 😒😒😒çok biliyorlar ya
mamabear_ asilburcu napıcaz peki yastık yapıp sarılıp uyuyalım mı kakalı bezlere 😂 tövbe yarabbi ya günlük olarak attım hayatta tutmam evde 1 günden fazla