Gece de çöpe attım, kapının arkasında ayrı bir çöp kovasında da duruyor, 2 günde bir atarım da. Çok saçma şeyler gerçekten. Ev boktan kokar. 40 gün kakalı bez bekletilir mi evde Allah aşkına? Bir de şeyi de söylerler, ilk kakalı bezi paspas altına koyacakmışız dış kapının. Cinler girmeyecekmiş eve. Nazar değmeyecekmiş. 🤣🤣🤣🤣 şaka gibi. Valla evde 40’ım çıkmadan tek kaldım eşim işten dönene kadar. Ve yine 40 günümün belki 25 günü bebeğimle dışardaydım. Araç kullanıyordum. Hiç de bir şey olmadı. Herkes bana diyor çıkma, sabunlu suya basma, çamaşırlarını dışarı asma ve aklıma gelmeyen daha bir sürü şey. Dediklerinin hep tam tersini yaptım. Valla elim bile kesilmedi. 🤣