G-e40 Merhaba anneler kızım rota virüsunden 6 gün hastanede yattı çıktı ama bebeğim buz gibi benzide bem beyaz ısınmıyoda vicüdu soğuk bide soğuk terliyor ne yapmalıyım ?
Bebislerhakkinda G-e40 bence acile götürün böyle olması normal değil, terlemesi de. Allah korusun daha gece olmadı vakit varken götürün gece zor olur