23 aylık kızım hep benim uyutmadı isterdi. Şimdi babasına bağlılığı aşırı arttı. Uykuyu bile babası ile yapmak istiyor. Tabiki bu çok mutluluk verici bir şey ama annelik işte hep sorgu. Neden birden beni istemiyor diye düşünüyor insan 🥹 bu durumu yaşadınız mı? Neden böyle bir durum oldu