damiiss Aşırı halsiz ateş gibi çocuk yanıyor ama ateşini ölçüyoruz 36.7 çıkıyor. Deliricem eli yüzü düşverdi çocuğun nedir nu yaşayan var mı
Mbrre damiiss alından mı ölçüyorsunuz bizde bu durumu ysşamıştık kulaktan ölçer aldık öyleyken ölçtüğümüzde ateşi 39du alından ölçerde, 37 çıkıyordu.
simayurasege Mbrre merhaba biz de kulaktan ölçüyoruz 38.5 cıkıyor ama o kadar sıcak değil gibi alından mı ölçmek daha sağlıklı acaba
Pnarferah simayurasege ben alından 38.8 felan gördüm koltuk altı en fazla 38 olmuştu cuma günü ateş devam edince gittik doktor 38.8 ölçtü kanda enfeksiyon çıktı artık neyle nasıl ölçeceğimizi de şaşırdık