birdemetmaydanoz nzlcntmll Katlanır küvet, kova, maşrapa… Saçma sapan markaların ateş ölçeri.. oioinin saçma sapan ürünleri.. ( munckinin tırnagı olamaz.) Pipetli suluk bir de. Çok gereksiz ve saçma
CanselMasal birdemetmaydanoz kesinlikle hepsini almış birisi olarak (munckhi) hariç pişmanlıktır ilk hevestir diye düşünüyorum munchk mükemmel bir marka asla pişman değilim aldığım ürünlerine
d-y Hanımlar peki anne yanı olabilen Park yataklar konusunda tecrübeleriniz neler ya? Anne yanı yatağımız küçük gelmeye başladı nasıl bişey alsam bilemiyorum uzun süre kullansın istiyorum 5 aylık bebeğim
ipeksibel d-y canım biz park yatak kullaniyrouz ama bebeğim aşırı dönüyor kaç aydır yatak boş koltukta yaptiyrouz yatağı da yana koruma olarak koyuyorum açıkçası işimi kolaylaştırır dedim ama sevmiyor çok dönüyor sanki küçük geliyor rahat edemiyro
Bihterrr nzlcntmll tırnak törpüsü. Ayakkabılar(kış olduğu için gereksiz nerde giycek) pompa gibi olan burun aspiratörü. Elektrikli burun aspiratörü. Vee emzirmeye dair her şey 😞 bu bana has tabii çünkü sütüm gelmedii gümüş kapağından pompasına göğüs pedine göğüs kalkanına kremine her şeyi aldım bir sürü emzirme atleti sütyeni vs vs ama asla kullanmak nasip olmadı ve hepsini üzüntümden dağıttım görmek istemedim bida. Bide oyun matı. Üstünde yürüsem yırtılıyor happy twins marka asla tavsiye etmem.
CanselMasal FtsCvlk ya açıkçası ben şu an melamin tabaklardan yanayım hem hafif hem diğerlerine nazaran uygun ve o çok pahalı marka gibi koku vs sorunu yok diğer markada oioi de salçalı bişey yapsan bile salça lekesi kalıyo mesela o yapıdaki şeyleri ben tavsiye etmiyorum eminim o yapıdaki bütün ürünler böyle en iyi marka bile böyleyse bence melamin ürünler 👍
birdemetmaydanoz CanselMasal Kesinlikle. Bilseydim oioi saçmalığına o kadar para yatırmazdım 😔 o katlananlarda baş belası resmen. Munckinin her şeyi mi güzel olur ♥️ çok seviyorum o markayı artık. Mama sandalyesi de harika
Coynes Bunlarin bir cogunu almadim bir cok yiyecegimiz memleketten geliyor tereyagi pirinc et ve bir cogu bebegime hic bir markadan bebek irmigi tarhanasi almadim tek sacma aldigim bebek kuveti cok ye kapliyor zaten doğduktan bir sure sonra kucagima alip banyoda banyosunu yaptirdim
D_deniz nzlcntmll elektrikli ana kucağı tavsiye etmiyorum 6aydan sonra ninenin sayısı çok az. İkinci el tercih edilebilir bence
CanselMasal D_deniz kesinlikle katılıyorum zaten elektrikli olanı her bebek sevmiyor korkan var ama manel olan ana kucakları o kadar güzel ki hem kilo kapasitesi olarak elektrikliye göre bence daha iyi ben kızıma 10 ay kullandım ve içinde kalmayı çok seviyodu kendisi hareket ettirmeye çalışıp kendince vakit geçiriyodu evde bi çok konuda banada yardımcı oluyodu yemek yaparken müzik açıp bebeğim içinde hareket ediyodu bende işlerimi halledyodum en önemliside bebeğim içinde çok rahat uyuyodu sürekli pnda uyumak istiyodu bi yere misafirliğe gittiğimde yürümeye başlamadan önce ana kucağını götürüyodum çünkü herkesin kıcağında durmuyodu kucaktan kucağa gezmesini istemiyodum bebek sonuçta her yeri ağrır diye götürüyodum o konudada çok işime yaradı gittiğim yerlerdede kurtarıcım oluyodu kesinlikle tavsiye ederim ama manuel olanı
rana0234 Gereksiz hiç birşey almadım,kimseye de özenip gaza gelmedim.Sadece hastane çıkışı,biberon.Geriye kalanlari ablalarimdan aldım.Zamanla da çocuğun neye ihtiyacı varsa ona göre alışveriş yaptım bu kadar.
CanselMasal d-y yani kanz prego yoyko bunlara bakabilirsiniz ben elele kullanıyorum 2 sene önce aldım o zaman çok satanlardaydı ama inanın param çöpe gitti çocuğum içinde doğru düzgün yatmadı kenarları (plastik kısımları )hemen aşındı dönencesi bozuk geldi mesela (mağazada paketlemişlerdi gidip aldık ) yok neymiş kargo ücreti varmış dönence için bana göndereceğim yeri söylüyolsr oralara gönderim yapacakmışım hiç ilgilenmediler ürünlerinin arkasında asla durmuyolar ve kalite olarak içtenlikle söylüyorum sıfır yani asla tavsiye etmiyorum ben bişeyin iyi kaliteli olmasından ziyade servis ilgi konusunda iyi olmasına çok özen gösteririm bunlar benim çok takıldığım konulardır benim başıma böyle bi durum geldi ama başkası alıp memnun kalmıştır onu bilemem ben kendi deneyimimi yazdım ama genel olarak park yatak 👌güzel bi tercih olabilir
likeli Buharlı pişirici. Kısa dönem ihtiyaç oluyor blender zaten hiç kullanmadım ben hep çatalla ezerek verdim. Tencere içine koyulan buharda pişirme aparatı da gayet iş görüyor. Hatta tencere içine tel süzgeç koyularak bile buharda pişirilebilir sebzeler. Bir de fazla biberona gerek yokmuş ilk etapta 1 tane alınsa yeter ihtiyaç olursa alınır.
CanselMasal birdemetmaydanoz bende çok seviyorum gerçekten parası kuruşu kuruşuna helal olsun mama sandalyesini bilmiyorum ben fisher price almıştım onu kullanıyorum ama eminim almış olsaydım ondanda memnun kalırdım çünkü her ürünleri mük👌🫠
D_deniz CanselMasal ben joie 2in1 aldım. Şubat 2024 doğumlu kızım. 5bine aldığımız ürün sadece üç ay sonra 10bine fırlamıştı. Benim bebeğim sevdi 6ay full kullandım ama dönmelere başlayınca ağladı gün içinde 1saat bile istemedi hep yerde olmak keşif yapmak istedi. Zaten 7.ayda da sürünmeye başladı derken elektrikli yalan oldu. Tamam çok faydasını gördüm ama 2.eller de sağlam. Zaten örneğin gardropsta anlatıldığı gibi değilse iade edebiliyor insan. Mesela ben de satmak istiyorum. 6ay kullandım sapasağlam bence 10bin vermek yerine örneğin 4bine alınabilir. Güzel ürün kötü diyemem ama işte bebisler çok çabuk büyüyor pahalı ürünlerin geleceğe bı yatırımı yok. Lakin 2.cocuk düşünenler saklayacak alanları varsa tutabilirler bence böyle ürünleri kenarda .