Merhaba anneler.Birsey danışmak istiyorum.Bebegim yaklaşık 17 aylık.2 aylıktan beri ayakta salliyorum ve emzik emiyor ayakta uyuyunca park besigine koyuyorum öyle uyuyor.Aliskanliklarina çok bağlı bir bebek.Ayakta sallamayi nasıl birakicam bana bir öneriniz var mı ? Bebeği benimkingibi çok inatçı alışkanlığına bağlı olup sallamayi bırakabilen var mı ? Lutfen önerilerinizi bekliyorum ( ,salla dur yöntemi işe yaramadı)