Ağlaması, sızlanması gayet normal. Strese sokmayın kendinizi. Geçecek inşallah ⅔ gün sabır edeceksiniz .3. Aya girdiğimiz gün yaptırdık bizde. İlk gece ağrılı olmuştu tabiki. Biz steril sargı bezini zeytinyağına bandırıp o bölgeye olduğu gibi 2 saate bir koyduk. Krem vardı bide ağrı kesici sıvı. Üzerine damlatıyorduk. Bir hafta da tamamen düzelmişti. İyi ki yaptırmışım. Bitti gitti. Neden bir şey vermedi doktorunuz ya. Sadece fitil vermiş.