arenvezeyno Merhaba hanımlar takip ettigim insta annelerinden bu zeytin yagını görüp aldım ama rengi bana bi degişik geldi aranızda anlayan varmı normalmi bu renk olması -
KendiEvimdeDeplasmandayim arenvezeyno gemlikte oturuyorum zeytinin başkenti 😂 cok anlamam ama işyerindeki arkadaşların kendi mahsullerinden alıyoruz doğal yani. Aynı bu renk
Mammamiaa_ arenvezeyno dolaba koyun donarsa orijinaldir. Tabi bunun geçen seneden kalması oluyor yeni hasat yağı farklı. Sarı ulak zeytinin rengi farklı Gemlik zeytinin rengi farklı( mersin). Biz hep tanıdık çevreden aldığımız için bilemedim. Kokusu nasıl?
aaslanbeyy Bende ilhan sarı erken hasat zeytinyağını aldım bu şekilde rengi. og markasına göre çok koyu geldi bana da .
arenvezeyno Mammamiaa_ ay evet onuda denicem dolaba koyma işini okumuştum biyerde de şimdi siz diyimce aklıma geldi teşekkürler 🌹
arenvezeyno A25aa95 yeni sıkıp adı altında almadım onu biliyorum o yüzden yeşil gibi bir beklentim yoktu ama yorumlar iyi geldi sagolun🌹