zeynepcy1 Merhabalar ben 3 ay önce doğum yaptm ve doktorum bana doğum kontrol hapı olarak zlynda 4 mg önerdi bu hapı adetin ilk günü mu içeceğim ve ara ara lekelenmem oluyor bu sefer de kanamam oldu ama tam adet kanaması mi emin değilim sizce de içilir mi?
aysebb zeynepcy1 Evet adetin ilk günü için. Eğer düzenli adet olmuyorsanız direkte başlayabilirsiniz. Bugün başladıysa kanamanız bugün için yani adet olabilir çünkü