Esmalorin reflüsü Olduğu için sma dan aptamil AR geçmiştim. Oğlumda hemen alerji yaptı çok zor geçti. Bebelac gold AR kullandı 1 yaşında kadar ve alerji olmadı hiç. Hiç tekrar sma ya geçtim. Eğer bir sıkıntısı yoksa sma kullanın derim anne sütüne en yakın mama o çünkü. Kakasından anlayabilirsiniz. Oğlum hiç emmediği halde kakası sapsarı anne sütü alıyormuş gibi olurdu.