Nisakusum Kılo kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Bı süre egılıp kalkınca vs tekrar dogrulurken ınanılmsz bı bel ağrısı oluyor sizde de var mı başka sebep olabılır mı
fatmany Nisakusum benim bel ağrısı öyle bir boyuttaki gece sağdan sola dönerken belim çıkıp yeniden oturuyor sanki o kadar diyim
KendiEvimdeDeplasmandayim Nisakusum bel fıtığım var bi ayağımın üstüne hiç yatamıyorum kalçam ağrıyor o taraf. Suan 68kiloyum ama fazla benim için. Zayıflayınca ağrıda azalıyo kiloyla alakası var bence
mobesebesir Nisakusum ben 85 kg ustuyum bazen adım atamayacak duruma geliyorum yattığım yerden dogrulamiyorum doktora da gittim bel fıtığı ve duzlesme var. Kilo verdim bi ara biraz rahatlamistim ama alınca yine eski halime dondum
Melekhnm Nisakusum 88 ile 66 kiloyum şu an kesinlikle o zaman dayak yemiş gibi uyanıyordum hatta şimid Bi ağrım olmuyur üstelik adetlerim bile düzeldi