Kızım 2 yaşında ,abisi 1 haftadır kurup (ateşli). abisi atlattı kızıma geçmediğini düşündük. Fakat 2 gündür kızım gündüzleri 37,6-37.9 arasında çok hafif ateşleniyor eller ayaklar soğuk. Dün ateş düşürücü vermedim üstünü çıkarttım öyle dolaştı ateşi düştü gecede bir problem yoktu 36.5 ateşle uydu. Bugun gündüz 37.9 ateşle ilaç verdim soyundurdum ilacın üzerinden 6 saat geçti uyuyor 35.9 ateşi. bu tarz ateşlenme yaşayan oldumu (bazen ateş) ? daha ömce ateşli havale geçirdi korkuyorum. bilgisi olan yazarsa sevinirim 🥲