2 gündür 39 derece ateşim vardı boğazım hafif ağrıyor ve kulak altı lenflerim şişmişti dr antibiyotik verdi mecbur. Bugün de oğlumun ateşi çıktı 38,5 calpol ile düştü tekrar çıktı ılık duş aldırdık biraz rahatladı ama ne yapsam başka bilemiyorum. Bende influenza negatif kanımda da crp 6 çıktı çok az ne oldu bize bilmiyorum öneriniz varsa yardımcı olun lütfen. 38,5 geçerse hastaneye gideceğim