Bu hafta 1 yas dogum gunu ıcın globber almaya karar verdık.Ama hala sorularım var.Fıyatı cok yuksek.Yukseklıgıne degecek kadar kullanılır mı sızce? Hangı modelı alınmalı? Tavsıye ve onerılerınıze acıgım💐 Ya da globber harıcınde onerdıgınız marka model var mı?