pnarglg siz de keyfine mama vermiyorsunuz heralde. Onlar söylemeye utanmıyorlarsa siz de utanmayın bu bir kusur değil. Sütum yettiği kadar onu da veriyorum merak etmeyin deyin
Bu arada sutum yetmiyor diye dusunmeyin daha bebeğiniz küçük. Sütünüzü cogaltabilirsiniz. Süt arz talep meselesidir. Ne kadar istek olursa vücut o kadar üretir. Siz bol bol emzirin süt olmasa da emzirin. Hormonlar tetiklenecek beyniniz ihtiyaç var diye daha çok süt uretecek.
Her gün dereotu havuç yiyin, proteinden zengin beslenin bol su için. Fırsat buldukça uyumaya çalışın bunların hepsi süt yapar. Sütum yok diyip hemen mamaya abanmayin siz emzirdikce gelecek süt 🤍