10 buçuk aylığız influenza pozitif enfluvire başladık bir çay kaşığı sabah akşam dedi doktorumuz sabah verdim akşam saati henüz gelmedi ama ateşi 39 küsürlerde ne dolven ne başka bir ilaç almıyor hiç bir şey yemiyor ne yapmam lazımmm eli sürekli ağzında dilini falan çekiştiriyor sanırım boğazları çok kötü var mı başına gelenn :(