Kızlar çocuğunu buraya götüren var mı çocuk gelismci Büşra yüksel hanimefendi işletiyor bı görüşme yaptık kızımın burda öfke problemlerinden vs bahsetmistim ve Büşra hanım da sizinle güvensiz bağlandığını düşünüyorum dedi bu arada 1 saatte bunu demem belki doğru olmaz bu konudtuklarimizdan bunu cikariyorm sadece kızınızı görmem lazım dedi. Evime de biraz uzak kalıyor ama tuvalet eğitimini falan da halledenedik hiç giden var mı nasıldır acaba bu uzaklığa rağmen gitsem mi sizce oraya oyun terapisi gibi görüşme için